Utrip dogodkov

Aktualno dogajanje pod imenom »Utrip dogodkov« vsebuje reportaže v besedi, sliki in filmu, kjer so izpostavljene zanimive zgodbe in dosežki Ekonomsko-poslovne fakultete Maribor.

 

 

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a SK

V ponedeljek, 22. maja so podiplomski študenti usmeritve Management informatike in e-poslovanja obiskali podjetje Arhides, kjer so imeli tudi predavan...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a SK

V četrtek, 18. maja 2023, je na Ekonomsko-poslovni fakulteti potekal GEM Data Hackathon, edinstven dogodek, namenjen preučevanju vpliva digitalizacije...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a PR EPF

V četrtek, 18. maja 2023, smo na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru skupaj z Ministrstvom za delo, družino, socialne zadeve in enake...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a SK

Pretekli teden od 9. – 12. 5. 2023 je v organizaciji Katedre za e-poslovanje potekala strokovna ekskurzija e-poslovanja 2023. V štirih dneh so...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a SK

V aktualni raziskavi Slovenski podjetniški observatorij 2022 ugotavljamo značilnosti slovenskih startup in scaleup podjetij ter analiziramo...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a SK

Jubilejna izdaja Globalnega podjetniškega monitorja GEM Slovenija 2022 z naslovom Dve desetletji dinamike podjetniškega razvoja: GEM Slovenija 2022...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a PR EPF

V tednu 15. 5. 2023 do 19. 5. 2023, se na Ekonomsko-poslovni fakulteti, Univerze v Mariboru, odvija tradicionalni dogodek Mednarodni teden, katerega...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a SK

V preteklih dveh tednih je v prostorih Ekonomsko-poslovne fakultete potekala delavnica Odoo, ki smo jo za študente v okviru dodatnih izobraževanj...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a PR EPF

V času od 16. do 18. 4. 2023 je potekal reakreditacijski evalvacijski obisk AACSB. Člani evalvacijskega tima so pozdravili napredek fakultete pri...

,  Reportaža dogodka ustvaril/-a SK

V torek, 11. aprila je na Ekonomsko-poslovni fakulteti v Mariboru potekal dogodek “Kako enostavno poslovati z rešitvijo Odoo”, ki ga je organizirala K...