V Skupini Triglav z našimi sodelavci, strankami in poslovnimi partnerji že več kot 120 let tkemo trdne vezi. Skupaj si prizadevamo za varno prihodnost, v kateri bomo zanesljivo, odzivno in enostavno premagovali življenjske izzive. Pridružite se naši ekipi in z nami odprite naslednje poglavje naše skupne zgodbe.
Odgovornosti delovnega mesta:
- sprejemanje strank in prijav zavarovalnih primerov;
- opravljanje administrativnih del pri reševanju škod ter pridobivanje dodatnih informacij o škodah in zbiranje potrebne dokumentacije v zvezi s škodnimi primeri;
- kontroliranje škodne prijave, vodenje potrebne evidence in pripravljanje dokumentacije za izplačilo;
- priprava dokumentacije za delo z zdravniki cenzorji, obračun stroškov, sodelovanje z zdravniki cenzorji;
- reševanje zavarovalnih primerov v skladu s pooblastili;
- reševanje in sodelovanje v pritožbah, skladno s pravili pritožbenega postopka;
- pregled vstopne dokumentacije oz. opravljanje ogledov in zapisniško evidentiranje ugotovljene škode;
- ugotavljanje in določanje škodne rezervacije;
- negovanje portfelja strank;
- posredovanje podatkov iz zavarovalnih pogodb in obveščanje ustrezne službe o škodah, ki so bile dane v pozavarovanje;
- ugotavljanje obstoja regresov in regresnih zavezancev;
- opozarjanje na morebitne nepravilnosti pri sklenitvi zavarovanj;
- pravilno in dosledno zajemanje podatkov v informacijski sistem;
- posredovanje informacij strankam, zastopnikom in strokovnim službam;
- spremljanje in izvajanje postopkov dela skladno s predpisi, navodili, okrožnicami in drugimi notranjimi akti družbe;
- sodelovanje s strokovnimi področji in službami v matični družbi in sodelovanje z zunanjimi institucijami in organizacijami v skladu s podeljenimi pooblastili;
- opravljanje drugih del po nalogu nadrejenega v okviru delovnega področja ter v skladu s podeljenimi pooblastili.
Zahteve delovnega mesta:
- višješolska izobrazba ekonomske ali druge ustrezne smeri,
- poznavanje programskega okolja Windows,
- pasivno znanje enega tujega jezika,
- veselje do dela s strankami,
- natančnost, organiziranost, samoiniciativnost, komunikativnost, fleksibilnost.
Prednosti delovnega mesta:
- delo v stabilnem, uglednem in družini prijaznem podjetju,
- napredovanje in karierni razvoj v mednarodnem okolju,
- različna strokovna izobraževanja in usposabljanja.