Produktni vodja (m/ž) za digitalno bančništvo

Zaposleni v Gorenjski banki zavzeto in s strastjo gradimo sodobno, inovativno, k strankam in zaposlenim usmerjeno banko. Ustvarjamo navdušenje in navdihujemo druge, da delujemo po svojih najboljših močeh. Iščeš nove razvojne priložnosti, te zanima delo v bančništvu in si želiš soustvarjati nekaj izjemnega?

 Pridruži se nam!

Delovno mesto se nahaja v Sektorju za digitalizacijo (hibridno delo).

 

Vaše glavne odgovornosti na tem delovnem mestu bodo:

  • skrbništvo nad produkti v vseh fazah življenjskega cikla, oblikovanje ponudbe za ciljne stranke,
  • definiranje vizije produkta in njegove celostne strategije vključno z definiranjem poti produkta (roadmap) lansiranje novih produktov na trg (razvoj konceptov, koordinacija internih organizacijskih enot…),
  • spremljanje trga, trendov, konkurence, zakonodaje in priprava predlogov za povečanje konkurenčnosti na podlagi izsledkov,
  • priprava cenovnih taktik in predlogov za pozicioniranje produktov na trgu,
  • postavitve in redefiniranje novih in obstoječih produktov, priprava navodil, obrazcev, pogodb in splošnih pogojev,
  • sodelovanje in koordinacija z drugimi organizacijskimi enotami banke ter institucijami izven banke,
  • sodelovanje pri projektih in delovnih skupinah,
  • priprava in izdelava predlogov za organe odločanja,
  • organiziranje ter izvajanje internih izobraževanj,
  • izdelava potrebnih evidenc, poročil in analiz.

Kaj iščemo pri novih sodelavcih?

  • najmanj 3 let delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
  • poznavanje digitalnih bančnih storitev in tržnih poti ter tehnologije,
  • poznavanje bančnega in Fintech okolja,
  • napredna računalniška znanja s področja dela z bazami podatkov in dela v okolju Windows in MS Office, poznavanje Android in IOS,
  • izkušnje pri vodenju projektov in manjših projektnih skupin,
  • znanja in izkušnje iz področja bančništva,
  • analitično razmišljanje, kreativnost in inovativnost pri delu,
  • razumevanje poslovnih in produktnih modelov,
  • aktivno znanje angleškega jezika,
  • dobro razumevanje poslovnih potreb in sposobnost proaktivnega iskanja rešitev,
  • dobre organizacijske sposobnosti,
  • komunikativnost in prodajna usmerjenost,
  • usmerjenost k doseganju ciljev.
  •  

Ponujamo vam:

  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 5 mesecev, na delovnem mestu, ki ponuja številne priložnosti za rast in razvoj,
  • dinamično delo v pozitivnem kolektivu in motiviranem okolju, ki prinaša sodelovanje z zaposlenimi v sektorju, banki in Skupini.

 

Odličnost našega delovnega okolja izkazujemo:

  • z delom v multidisciplinarnih ekipah pod vodstvom in mentorstvom izkušenih sodelavcev,
  • s skrbjo za zdravje in dobro počutje zaposlenih,
  • s fleksibilnim delovnim časom za lažje prilagajanje med delom in zasebnim življenjem,
  • z možnostjo dela od doma,
  • z delom v pozitivnem in povezanem kolektivu,
  • z dodatnim pridobivanjem bančnih izkušenj,
  • z usmerjenostjo v rezultate in prepoznavanje uspehov,
  • z delovanjem v skladu z vrednotami banke (odličnost, odgovornost, predanost, inovativnost, zaupanje) in certifikatom družbeno odgovornega delodajalca.