Zaposleni v Gorenjski banki zavzeto in s strastjo gradimo sodobno, inovativno, k strankam in zaposlenim usmerjeno banko. Ustvarjamo navdušenje in navdihujemo druge, da delujemo po svojih najboljših močeh. Iščeš nove razvojne priložnosti, te zanima delo v bančništvu in si želiš soustvarjati nekaj izjemnega?
Pridruži se nam!
Delovno mesto se nahaja v Sektorju za digitalizacijo (hibridno delo).
Vaše glavne odgovornosti na tem delovnem mestu bodo:
- skrbništvo nad produkti v vseh fazah življenjskega cikla, oblikovanje ponudbe za ciljne stranke,
- definiranje vizije produkta in njegove celostne strategije vključno z definiranjem poti produkta (roadmap) lansiranje novih produktov na trg (razvoj konceptov, koordinacija internih organizacijskih enot…),
- spremljanje trga, trendov, konkurence, zakonodaje in priprava predlogov za povečanje konkurenčnosti na podlagi izsledkov,
- priprava cenovnih taktik in predlogov za pozicioniranje produktov na trgu,
- postavitve in redefiniranje novih in obstoječih produktov, priprava navodil, obrazcev, pogodb in splošnih pogojev,
- sodelovanje in koordinacija z drugimi organizacijskimi enotami banke ter institucijami izven banke,
- sodelovanje pri projektih in delovnih skupinah,
- priprava in izdelava predlogov za organe odločanja,
- organiziranje ter izvajanje internih izobraževanj,
- izdelava potrebnih evidenc, poročil in analiz.
Kaj iščemo pri novih sodelavcih?
- najmanj 3 let delovnih izkušenj na primerljivih delovnih mestih,
- poznavanje digitalnih bančnih storitev in tržnih poti ter tehnologije,
- poznavanje bančnega in Fintech okolja,
- napredna računalniška znanja s področja dela z bazami podatkov in dela v okolju Windows in MS Office, poznavanje Android in IOS,
- izkušnje pri vodenju projektov in manjših projektnih skupin,
- znanja in izkušnje iz področja bančništva,
- analitično razmišljanje, kreativnost in inovativnost pri delu,
- razumevanje poslovnih in produktnih modelov,
- aktivno znanje angleškega jezika,
- dobro razumevanje poslovnih potreb in sposobnost proaktivnega iskanja rešitev,
- dobre organizacijske sposobnosti,
- komunikativnost in prodajna usmerjenost,
- usmerjenost k doseganju ciljev.
Ponujamo vam:
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 5 mesecev, na delovnem mestu, ki ponuja številne priložnosti za rast in razvoj,
- dinamično delo v pozitivnem kolektivu in motiviranem okolju, ki prinaša sodelovanje z zaposlenimi v sektorju, banki in Skupini.
Odličnost našega delovnega okolja izkazujemo:
- z delom v multidisciplinarnih ekipah pod vodstvom in mentorstvom izkušenih sodelavcev,
- s skrbjo za zdravje in dobro počutje zaposlenih,
- s fleksibilnim delovnim časom za lažje prilagajanje med delom in zasebnim življenjem,
- z možnostjo dela od doma,
- z delom v pozitivnem in povezanem kolektivu,
- z dodatnim pridobivanjem bančnih izkušenj,
- z usmerjenostjo v rezultate in prepoznavanje uspehov,
- z delovanjem v skladu z vrednotami banke (odličnost, odgovornost, predanost, inovativnost, zaupanje) in certifikatom družbeno odgovornega delodajalca.