Vabilo na 9. Marketinški semafor
V prihodnosti bo na cesti kraljeval Tesla - na vodi pa perspektivno slovensko podjetje. Vas zanima katero?
Ali veste katero slovensko podjetje je eden od glavnih dobaviteljev svetovnega pohištvenega giganta IKEA?
Vas zanima kako se je majhno slovensko podjetje postavilo ob bok svetovnim proizvajalcem hrane za živali ali pa kako je slovenski start-up zbral 700,000$ za električno kolo?
Ali pa vas morda zanima zakaj so oznake BIO, EKO, NATUR tako pomembne za trg živilskih izdelkov?
Na ta vprašanja boste dobili odgovore 21. aprila na 9. Marketinškem semaforju z naslovom Ideje cvetijo spomladi, ki bo letos v celoti obdan v zeleno barvo.
Študentska marketinška konferenca bo na ta dan ponudila pester program. Med tokratnimi govorci:
Ana Laura Rednak (Plastika Skaza) | Marjan Rožman (Quadrofoil) | Niko Klanšek (FlyKly) | Nastja Kramer nekdanja študentka EPF (Malinca.si) | Blaž Vuk (Pristop) | Boštjan Napotnik (Futura DDB) | Boris Uranjek (Pri Baronu) | Nina Sankovič (Snaga) | in mnogi drugi… |
Da bo dan ekstremno prijeten pa bodo poskrbeli naši sponzorji.
Konferenca se bo začela ob 08:00, zaključila pa ob 16:00 s finalnim dejanjem 8. Študentske marketinške dirke, kjer bodo svoje rešitve za izziv Nove KBM predstavile tri najboljše ekipe predhodnega izbora. Vabljeni pa tudi na zaključno večerno zabavo in podelitev nagrad zmagovalcem Dirke v kavarni kluba Trust.
Vse aktivnosti bodo potekale v predavalnici PA in v avli stavbe na Razlagovi 20.
Pozdravite pomlad s cvetočimi idejami uspešnih slovenskih zgodb!
Več informacij in predstavitve govorcev lahko spremljate na: