Marketinški semafor: Nazaj v prihodnost

Kategorija: Alumni

Od: 10 april 2018 ob 08:45

Do: 10 april 2018 ob 20:00

PA, Razlagova 20

Klub za marketing EPF & Katedra za marketing EPF

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru so Klub za marketing EPF v sodelovanju z Katedro za marketing EPF in marketinški strokovnjaki, 10. aprila 2018 ponovno prižgali zeleno luč 12. Marketinškemu semaforju, odmevnejšemu in edinstvenemu dogodku v Sloveniji. Od svoje prve izvedbe leta 2007 se je do danes zvrstilo 70 predavanj, ki jih obiskalo približno 3.000 obiskovalcev, letos pa je svoje znanje v okviru konference delil že 100. predavatelj.

Vsako leto Marketinški semafor osvetli aktualne in relevantne vsebine, ki jih potrebuje vsakdo, ki se ukvarja z marketingom, kreativnostjo in s tem povezanimi izzivi; tokrat pa nas je povedel »Nazaj v prihodnost« ter obudil temelje na katerih se je razvijal in spreminjal hkrati pa nas preko novih kanalov komuniciranja in oglaševanja povedel v prihodnost.

Kako so influencerji spremenili marketing, je bila tema prve okrogle mize, kjer so svoje mnenje podali posamezniki, ki so zaradi svojega načina dela postali prepoznavni in vplivni ustvarjalci na svojem področju. Ciril Komotar, avtomobilski novinar, fotograf, režiser in ustvarjalec vloga Komotar Minuta, Jani Jugovic, solastnik blagovne znamke Tejani, kuhar in ustvarjalec vloga Cool Fotr ter Boštjan Weldt, področni vodja pri podjetju Express Travel International Slovenija in ustvarjalec vloga We Will Grill You, so imena v Sloveniji prepoznavnih obrazov – influencerjev z več tisoč sledilcev, ki redno spremlja njihove objave.

Druga okrogla miza, je potekala pod naslovom Prihaja Marketing, kjer so vizijo marketinga v prihodnosti, podali Tine Lugarič, kreativni direktor pri marketinški oglaševalski agenciji LUNA/TBWA, Igor Pauletič, ustanovitelj in direktor podjetja FrodX ter Jan Macarol, odgovorni urednik tiskane in spletne edicije City Magazine Slovenija in soustanovitelj agencije za medijske rešitve in vplivnostni marketing Reformabit. Izjemno burna razprava, ki je potekala med Tinetom Lugaričem  ter Janom Macarolom, je na najboljši način prikazala spopad dveh svetov ter odprla vprašanje, kdo ima večji vpliv, klasični mediji ali socialna omrežja.

Kako močan vpliv imajo socialna omrežja, smo bili pred kratkim priča aferi podreja Cambridge Analytica, ki je leta 2016 sodelovalo pri kampanji Donalda Trumpa. Kako je tovrstna afera vplivala na Facebook in poslovanje za podjetja, je na predavanju povedal Vid Sedej (KickMass Media).Televizijska oddaja Štartaj, Slovenija! je skozi zgodbe poslovnih idej omogočila preboj številnim ustvarjalcem na trg in police trgovine Špar. Navdih nad ustvarjanjem in kakšen pomen ima pripovedovanje zgodb v današnjem svetu je v predavanju na slikovit način pojasnil Matija Goljar, podjetniški mentor, vodja Ustvarjalnika in voditelj oddaje Štartaj, Slovenija!Zakaj verjamemo blagovnim znamkam in kako vplivajo podobe na posameznikovo presojanje in odločanje za nakup, pa je na predavanju pojasnil Sebastjan Jeretič, ustanovitelj agencije za komunikacijsko svetovanje NeuroVirtu, in strokovnjak za marketing in odnose z javnostmi, govorec, predavatelj in pisec strokovnih vsebin.

Zanimiva predavanja pa je spremljal tudi bogat program v avli fakultete, kjer so zlati partnerji dogodka: Imagine, Doorson, Pošta Slovenije, Etrade, Vzajemna ter ostali, s svojimi prispevki omogočili, da je zelena luč Marketinškega semaforja ponovno zasvetila.

Video posnetki predavanj in okroglih miz:

Sebastjan Jeretič - https://www.youtube.com/watch?v=Ekd1aKvAgBw
Vid Sedej - https://www.youtube.com/watch?v=MsR7oMp5A-M&t=9s
Matija Goljar - https://www.youtube.com/watch?v=L1BTelmDPvo&t=1s
Okrogla miza: Ciril Komotar, Jani Jugovic, Boštjan Weldt - https://www.youtube.com/watch?v=iIKrYoJkDuI&t=38s
okrogla miza: Tine Lugarič, Igor Pauletič, Jan Macarol - https://www.youtube.com/watch?v=c9hlyJkRV5U

Nazaj na dogodke