Merjenje prečnih/prenosljivih kompetenc pred pedagoškim procesom

Kategorija: Družbena odgovornost

Od: 09 oktober 2017 ob 08:39

Do: 20 oktober 2017 ob 08:39

Na Ekonomsko-poslovni fakulteti pri skupnem predmetu Bolonjskega visokošolskega programa v tretjem letniku dodiplomskega študija, predmet Politika podjetja in strateški management, spoznanja o razvoju prečnih oz. prenosljivih kompetenc študentov prenašamo na več kot 130 študentov generacije. Pri omenjenem predmetu je doc. dr. Tjaša Štrukelj v ponedeljek, 9. oktobra 2017 ob 8:00 uri v predavalnici P1.4 študente seznanila s ciljnim usmerjanjem pozornosti na razvoj izbranih prečnih/prenosljivih kompetenc pri tem predmetu. Te kompetence, ki jih je predlagal razvijati Evropski parlament, so: podjetnost, timsko delo, ustvarjalnost in komunikativnost.

V ta namen so študentje (Slika 1) od ponedeljka, 9. oktobra 2017 do petka, 20. oktobra 2017 izpolnili spletni vprašalnik, s katerim smo merili subjektivno oceno začetnega nivoja razvitosti njihovih kompetenc. Na razvoj najslabše ocenjenih kompetenc (Tabela 1) bomo pri predmetu še posebej opozarjali in pozornost študentov usmerjali v njihovo opazovanje. Napredek v razvoju kompetenc bomo ponovno merili ob koncu semestra.

Ciljno usmerjen razvoj kompetenc na Ekonomsko-poslovni fakulteti razvijamo in dopolnjujemo v okviru projekta Erasmus+ z naslovom »The acceleration method of development of transversal competences in the students’ practical training process«. Pri projektu nagovarjamo hitrejše usvajanje prečnih oz. prenosljivih kompetenc študentov, s katerimi se bodo študentje lažje razlikovali na trgu delovne sile in tako izboljšali svojo zaposljivost. V projektu razvijamo proces z uporabo več metod ustvarjalnega praktičnega poučevanja, s katerimi želimo omogočiti razvoj izbranih kompetenc študentov, tako pridobljena spoznanja pa sodelujoči visokošolski učitelji sproti prenašamo v izvedbo pedagoškega procesa. Ugotavljamo, da takšen način dela prinaša mnoge pozitivne učinke na izboljšanje pedagoškega procesa in opažamo viden napredek v razvoju kompetenc študentov, ki o takšnem načinu aktivnega dela izražajo pozitivno mnenje in so mu naklonjeni.

Informacije:

KDO? doc. dr. Tjaša Štrukelj, visokošolska učiteljica Ekonomsko-poslovne fakultete

KAJ? Merjenje prečnih/prenosljivih kompetenc pred pedagoškim procesom

KDAJ? Od ponedeljka, 9. 10. 2017 do petka, 20. 10. 2017

KJE? Univerza v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Razlagova ulica 14, predavalnica P1.4 in splet (spletni vprašalnik)

Verjamemo, da lahko z ozaveščanjem študentov o razvoju kompetenc kompetence študentov trajnostno povečujemo!


V imenu visokošolskih učiteljev in sodelavcev Ekonomsko-poslovne fakultete
doc. dr. Tjaša Štrukelj

Slika1: Študentje, vključeni v zavestni razvoj izbranih prečnih/prenosljivih kompetenc (vir: lastni)
Slika2: Ocena začetnega nivoja razvitosti prečnih/prenosljivih kompetenc študentov (vir: lastni)

Nazaj na dogodke