11. Marketinški semafor: Smo že tam?
Zelena luč znanju je znova zasijala na Marketinškem semaforju. V torek, 4. aprila 2017 je na Ekonomsko-poslovni fakulteti namreč znova potekala študentska marketinška konferenca, ki jo pripravlja Klub za marketing EPF v sodelovanju s Katedro za marketing.
Konferenca je postregla s petimi izvrstnimi predavanji, poučno in razgibano okroglo mizo ter razburljivim finalom Študentske marketinške dirke. Vse pa se je letos vrtelo okrog marketinga v turizmu.
Dogodek sta svečano otvorili vršilka dolžnosti dekanije izr. profesorica dr. Lidija Hauptman in predsednica Kluba za marketing EPF Martina Venta, programska otvoritev pa je letos pripadla Liviji Kovač Konstantinovič iz Slovenske turistične organizacije, ki je predstavila filozofijo delovanja te organizacije, blagovno znamko I feel Slovenija in nekaj primerov iz njihove bogate bere uspehov.
V nadaljevanju so se nato zvrstila predavanja avtorjev projekta BeachRex, Gregorja Balažica in Martina Korošca, pogovor s Simonom Rožnikom, direktorjem marketinške agencije Extrem, ki se specializira za organizacijo in trženje športnih dogodkov, predstavitev zgodbe podjetja Nea Culpa – agencije za marketing v turizmu z Viko Krajnc, po kosilu pa še strastno predavanje Uroša Mencingerja, kulinaričnega kritika Nedela in prvega moža tradicionalnega Tedna restavracij.
Konferenčni del smo tudi mi zaključili tradicionalno – z okroglo mizo na kateri je Mojca Mavec svoje gostje, Lidijo Baša (Vinarium), Petro Križan (Turizem Ljubljana) in Matejo Sušnik (Kompas) vodila proti iskanju odgovora na vprašanje »Ali je Slovenija speč turistični velikan?«
Za razburljiv zaključek dnevnega dogajanja sta poskrbela še finale Študentske marketinške dirke, ki je letos potekala v sodelovanju s podjetjem BIOTERME Mala Nedelja in zaključna zabava s koncertom skupine Dan D.