Kako močna blagovna znamka najde priložnost za rast tudi na zrelih lokalnih trgih?

Kategorija: Vabljena predavanja

Od: 21 december 2015 ob 14:00

Do: 21 december 2015 ob 16:00

P 2.8, Razlagova 14

Katedra za marketing

domen.malc@um.si

Ana Žunjanin iz podjetja Atlantic grupa, bo v sklopu predmeta Marketinški management izdelkov (UN) predavala na temo Kako močna blagovna znamka najde priložnost za rast tudi na zrelih lokalnih trgih?

Iskali so načine, kako povečati prodajo regionalno močne znamke na posameznem trgu. Analiza segmentov in podsegmentov je dala »slepo pego« - segment, kjer Argeta sploh ni imela izdelka oz. okusa. To jih je pripeljalo do različnih izzivov: kako naj marketing prepriča prodajno ekipo, da to ni le še en nov izdelek pač pa da gre za »napad« na podsegment, kjer do sedaj še niso bili prisotni, a predstavlja ogromen delež trga; kako prepričati potrošnika, da je izdelek boljši od lokalnega leaderja, na katerega so potrošniki navajeni že leta; in kako preprečiti kanibalizacijo znotraj Argete.

Ključno je bilo razviti pravi in dober izdelek, prepričati prodajno ekipo in »iti v akcijo«. O tem, kako so premagali vse te izzive bo govora na predavanju.

Predavanje bo 21.12.2015 ob 14 uri v predavalnici P2.8, Razlagova 14.


Vljudno vabljeni, da se predavanja udeležite!
Katedra za marketing

Nazaj na dogodke