Študentska Marketinška Dirka
Leto je naokoli in čas je za novo Študentsko Marketinško Dirko. Vse o letošnjem izzivu, ki ga je priskrbelo podjetje BIOTERME Mala Nedelja, o izjemnih nagradah, ki čakajo najboljše in še več boste izvedeli v torek, 17. januarja ob 9:30 v predavalnici PC na predstavitvi in otvoritvi Študentske Marketinške Dirke 2017.Za vse, ki Dirke še ne poznate: to je tekmovanje, ki ga že desetič organizirata...
Analiza in vrednotenje podjetij - 2. del
Mag. Krajnc Simona iz podjetja FRM, CFA, bo v sklopu predmeta Finančno upravljanje in vodenje podjetij II (MAG) predavala na temo Analiza in vrednotenje podjetij - 2 del.. Predavanje bo 13.01.2017 ob 8.45 uri v predavalnici v P0.3. Za slušatelje predmeta je obisk obvezen. Vabljeni pa seveda vsi, ki vas ta tematika zanima. Vljudno vabljeni, da se predavanja udeležite! Katedra za mednarodno...
Upravljanje vzajemnih skladov
Mag. Rene Redžič je magistriral na Ekonomsko-poslovni fakulteti Univerze v Mariboru in je zaposlen kot upravljalec naložb v podjetju Infond d. o. o.. Na predavanjih bo predstavil in pojasnil metode, tehnike in vrednotenje naložb v investicijskih skladih.
Rebranding in the Financial Industry: Addiko Bank
Se ti je že zgodilo, da svojega priljubljenega izdelka nisi našel na polici in si šele ob podrobnem pregledu ugotovil, da ga niso nehali prodajati, ampak se je spremenila samo embalaža? Ali pa, da je tvoja najljubša mobilna aplikacija spremenila logotip, za katerega misliš, da ti nikoli ne bo prirasel k srcu?Vse to so odločitve, s katerimi se pogosto srečujejo marketingaši, ko želijo prenoviti...
»Big Data metodologije zbiranja podatkov« in »Priprava Nacionalnega in Evropskega registra skupin podjetij«
Na predavanjih bodo predstavljene Big Data metodologije pri zajemu in ocenjevanju izbranih ekonomskih indikatorjev (Vesna Horvat, mag. ekon. in posl. ved) ter procesi oblikovanja podatkovnih baz o strukturi in mreži delovanja podjetij, ki jih izvaja Statistični urad Republike Slovenije (Tamara Belak, mag. ekon. in posl. ved).
Spregovori – delavnica javnega nastopanja
Na sestanku, na izpitu, na kongresih in drugih strokovnih srečanjih… Ljudje nas opazujejo in kar je še pomembnejše - čutijo. Več kot polovico prvega vtisa, ki ga pustimo na drugih, je namreč naša notranja naravnanost. Ko čutimo strah, nelagodje, tremo, se to prenaša na druge ljudi. Zavedanje svojega telesa in njegovo obvladovanja sta poleg vsebinske pripravljenosti ključnega pomena dobrega javnega...
DOMEL – Trajnostne inovativne rešitve
Na Ekonomsko-poslovni fakulteti je dr. Jožica Rejec, predsednica uprave podjetja Domel Holding v ponedeljek, 9. januarja 2017 ob 8:00 uri v predavalnici P1.4 izvedla predavanje »DOMEL – Trajnostne inovativne rešitve«. Predstavila je njihovo zgodovino in lastniško strukturo, poslovanje, temeljna načela, ki jim sledijo, in družbeno odgovornost, posebno pozornost pa je namenila tudi strategiji...
Temeljna analiza vrednostnih papirjev
V okviru programa predmeta Borzni trendi in strategije je mag. Rene Redžič imel predavanje s temo Osnove temeljne analize vrednostnih papirjev. Tematika je zajela metode, tehnike in probleme vrednotenja vrednostnih papirjev, s poudarkom na delnicah.
Izgrajevanje in ohranjanje konkurenčnih prednosti v podjetju Panvita MIR d.d.
Vodja ključnih kupcev Dejan Kelemina, mag. iz podjetja Panvita, MIR d.d., bo v sklopu predmeta Upravljalna ekonomika (UN) predavala na temo Izgrajevanje in ohranjanje konkurenčnih prednosti v podjetju Panvita MIR d.d.. Predavanje bo 21. 12. 2016 ob 8.00 uri v predavalnici S5, Razlagova 20. Vljudno vabljeni, da se predavanja udeležite! Katedra za podjetništvo in ekonomiko poslovanja
Razvoj in komunikacija izdelka z navdihom: primer Lidlove Jogurteke
Tina Cipot iz podjetja Lidl Slovenija, bo v sklopu predmeta Marketinški management izdelkov (UN) predavala na temo Razvoj in komunikacija izdelka z navdihom: primer Lidlove Jogurteke. Predavanje bo 19.12.2016 14.00 uri v predavalnici P2.8, Razlagova 14. Vljudno vabljeni, da se predavanja udeležite! Katedra za marketing