Socialna omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje

Kategorija: Dogodki Kariernega centra

Od: 30 maj 2018 ob 16:00

Do: 30 maj 2018 ob 17:30

Ekonomsko-poslovna fakulteta, Razlagova 14, 2000 Maribor

Karierni center

natasa.dreu@um.si

Socialna omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje

  • Kdaj: sreda, 30. maj 2018, ob 16:00
  • Traja: 90 minut
  • Kje: Ekonomsko-poslovna fakulteta, Razlagova 14, 2000 Maribor
  • Izvajalec: Monika Horvat in Grega Gostinčar, KUKA kreativno-unikatna komunikacijska agencija, Monika Horvat s.p.
  • Univerza/fakulteta: Ekonomsko-poslovna fakulteta

Karierni center Univerze v Mariboru v sodelovanju s Študenskim svetom Ekonomsko-poslovne fakultete UM in Kariernim centrom Ekonomsko-poslovne fakultete UM organizira delavnico Socilana omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje. Vsebina delavnice:

  1. Zakaj socialna omrežja uporabiti kot komunikacijsko in prodajno orodje?
  2. Triki za največjo učinkovitost na socialnih omrežjih.
  3. Strategije upravljanja Facebook strani (pridobivanje in ohranjanje všečkov, gradnja zaupanja, kakovostna vsebina...).
  4. Ključne napake, ki se jim je potrebno izogniti pri upravljanju socialnih omrežij.

Prijava

Prijavite se lahko do 30. 5. 2018.
Prostih mest: 43 od 50

Na dogodek se lahko prijavite z vašo digitalno identiteto UM.

V kolikor nimate digitalne identitete izpolnite obrazec.

Nazaj na dogodke