Socialna omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje
Socialna omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje
- Kdaj: sreda, 30. maj 2018, ob 16:00
- Traja: 90 minut
- Kje: Ekonomsko-poslovna fakulteta, Razlagova 14, 2000 Maribor
- Izvajalec: Monika Horvat in Grega Gostinčar, KUKA kreativno-unikatna komunikacijska agencija, Monika Horvat s.p.
- Univerza/fakulteta: Ekonomsko-poslovna fakulteta
Karierni center Univerze v Mariboru v sodelovanju s Študenskim svetom Ekonomsko-poslovne fakultete UM in Kariernim centrom Ekonomsko-poslovne fakultete UM organizira delavnico Socilana omrežja kot komunikacijsko in prodajno orožje. Vsebina delavnice:
- Zakaj socialna omrežja uporabiti kot komunikacijsko in prodajno orodje?
- Triki za največjo učinkovitost na socialnih omrežjih.
- Strategije upravljanja Facebook strani (pridobivanje in ohranjanje všečkov, gradnja zaupanja, kakovostna vsebina...).
- Ključne napake, ki se jim je potrebno izogniti pri upravljanju socialnih omrežij.
Prijava
Prijavite se lahko do 30. 5. 2018.
Prostih mest: 43 od 50
Na dogodek se lahko prijavite z vašo digitalno identiteto UM.
V kolikor nimate digitalne identitete izpolnite obrazec.