Elektronski vpis (e-vpis) na izredni študij

ODDO
ŠTUDENTI, KI IZPOLNJUJEJO POGOJE ZA NAPREDOVANJE16.8. 202416.9. 2024
ŠTUDENTI, KI SE VPISUJEJO V ABSOLVENTSKI STAŽ16.8. 202416.9. 2024V absolventa se lahko vpišete vsi, ki še niste ponavljali letnika ali spremenili študijskega programa.

ŠTUDENTI, KI SE VPISUJEJO NA PODLAGI POZITIVNE ODLOČBE KOMISIJE ZA ŠTUDIJSKE ZADEVE
- izjemni vpis v višji letnik

- podaljšanje statusa

- ponavljanje letnika

Od izdaje odločbe25. 9. 2024Rezultati bodo objavljeni v AIPS-u.
Vpis opravite po objavi rezultatov.

 

Vpis poteka elektronsko, preko sistema AIPS. Vpišete se lahko vsi študenti, ki izpolnjujete pogoje za vpis ali pa vam je vpis odobrila Komisija za študijske zadeve UM EPF.

Pogoje za vpis v višji letnik najdete na spletni strani Pogoji napredovanja. V kolikor vam ni uspelo izpolniti pogojev najdete vse informacije na Komisija za študijske zadeve (KŠZ).

Med e-vpisom boste izvedli naslednje postopke:

  • Izpolnili ankete na AIPS-u;
  • Izbrali vrsto vpisa: vpis v višji letnik, ponovni vpis (odobritev KŠZ), absolventski staž;
  • Izpolnili vpisni list (preverite podatke in jih po potrebi spremenite ali dopolnite - telefon, stalni naslov;
  • Izbrali usmeritev  - Študenti, ki se vpisujete v 2. letnik izberite tudi usmeritev;
  • Izbrali izbirne predmete - Študenti, ki se vpisujete v 2. in 3. letnik izberete izbirne predmete (izbirate glede na urnik - URNIK BO OBJAVLJEN 14. 8. 2024). V kolikor se vam bodo izbrani izbirni predmeti prekrivali z obveznimi bo menjava mogoča prve tri tedne v začetku semestra. 
  • Potrdili vpis;
  • Natisnili vpisni list, ga podpisali ter ga skupaj s študentsko izkaznico (če jo imate) poslali na naslov UM EPF, Center za izobraževalno dejavnost, Razlagova 14, 2000 Maribor ali oddali v Informacijski pisarni fakultete.

 

Dokumentacija za vpis mora vsebovati:

  • potrjen in podpisan vpisni list, 
  • študentsko izkaznico in
  • 3 (tri) izpolnjene in podpisane pogodbe o izobraževanju (za pogodbe pokličete na telefonsko številko 02/22 90 211 za VS program, 02/22 90 241 za UN program).
  • dokazilo o plačani šolnini - v primeru, da boste šolnino poravnali po vpisu (v roku 8 dni po prejetju računa), boste potrebovali poroka. Prejeli ste pogodbo in obrazec »Izjava poroka«, ki je obvezna priloga pogodbe. Obrazec je potrebno overiti pri notarju ali na upravni enoti. 

Če boste šolnino poravnali pred vpisom, ne potrebujete poroka (torej izjave poroka pri pogodbi ni potrebno izpolniti). Podatki za plačilo šolnine:

  • Univerza v Mariboru

    Ekonomsko-poslovna fakulteta

    Razlagova 14

    2000 Maribor

    TRR: SI56 0110 0609 0124 275

    Referenca: 00 2023

Vašo vpisno dokumentacijo moramo PREJETI NAJKASNEJE DO 25. 9. 2024, zato morate biti pozorni na to, da boste dokumentacijo za vpis oddali na pošto pravočasno, upoštevajoč, da lahko traja dostava pošte nekaj dni. Za pravočasno dostavo pošiljke oddajte dokumentacijo na pošto pred rokom, z načinom pošiljanja "PREDNOSTNO" ali oddajte v Informacijski pisarni, Razlagova 14, 2000 Maribor!

Urejeno vpisno dokumentacijo (potrdila o vpisu, potrdilo o opravljenih izpitih in študentsko izkaznico) za študijsko leto 2024/2025 vam bomo vrnili na vaš naslov, ki je v naši AIPS evidenci podatkov.