Študenti EPF na dogodku družbenih omrežij Dan_d

Dogodek Dan_d je zagotovo predstavljal dragocen vir znanja za študente, ki se pripravljajo na kariero v marketingu, saj so se lahko seznanili s praktičnimi izkušnjami in strokovnim znanjem domačih in tujih predavateljev, ki delujejo na področju upravljanja družbenih omrežij. 15 tujih in domačih predavateljev je zagotovilo obsežen in raznolik program 15 izbranih tem.

Nino Bavčar in Kristjan Klemenčič, višja tekstopisca podjetja DROM Agency, sta razkrila ali obstaja recept za viralnost, Eva Škedelj, vodja Meta Slovenija v Httpool by Aleph, je predstavila novosti, najboljše prakse in drugih rešitev na trgu znotraj Facebook družine aplikacij, Tim Rekelj, študent in »backend« programer v podjetju XLAB, in Matej Aleksov, študent EF UL, sta predstavila kako osvežiti svoj pristop k marketingu z uporabo platforme Discord, Michael Corcoran, vodja družbenih omrežij v družbi Ryanair je povedal, kako družaben moraš biti na družbenih omrežjih in kako se Ryanairu pri objavah obnese »hoja po robu«, Jan Omahen, kreativni direktor v agenciji Luna TBWA je zaupal, katere so glavne lekcije, ki se jih lahko naučimo od največjih ustvarjalcev na YouTubu, Tina Dobovšek, ustanoviteljica podjetja InstaCoach, je povedala kako je Instagram spremenil svojo strategijo, kje so zdaj njegove prioritete, koliko še zaostajamo za tujino ter kakšne so napovedi in trendi za prihodnost, Primož Oberč, 20-letni direktor najhitreje rastoče TikTok agencije WeAreTikTok, je predstavil zmagovalno strategijo za TikTok v letu 2023 ter priložnosti in izzive, ki jih bo prineslo TikTok oglaševanje, bivši predsednik Republike Borut Pahor, »kralj Instagrama« je pojasnil, zakaj je začel uporabljati družbena omrežja za politično komunikacijo; Tim Berce, mentor, svetovalec in izkušen tekstopisec s poslanstvom pomagati podjetjem avtomatizirati vsebino z umetno inteligenco, je predstavil rezultate avtomatizirane AI-vsebine pri večjih slovenskih podjetjih, Jesse Ketonen, soustanovitelj in direktor podjetja Shook Digital, ki je uradni partner podjetja TikTok Marketing, je govoril o tem, kako se TikTok razlikuje od drugih platform in kako z uporabo umetne inteligence uspešno ustvarjati vsebine, Tadej Hren, vodja oddelka za obravnavo omrežnih incidentov pri Nacionalnem odzivnem centru za kibernetsko varnost SI-CERT, je predstavil najpogostejše vrste napadov in načine za zaščito pred kiberkriminalci, Jaka Repanšek, predsednik Oglaševalskega razsodišča in ustanoviteljem svetovalne družbe RePublis, je zaupal pravne in etične izzive družbenih omrežij, danes in v bližnji prihodnosti. Dogodek se je zaključil z Goranom Hrvaćaninom (Gojko Ajkula), ki je z njegovim edinstvenim humorjem zaupal, kako je ujel in obdržal armado zvestega občinstva.  

Študenti so bili obiska tega dogodka zelo veseli in ga ocenjujejo kot koristno dopolnitev rednemu pedagoškemu procesu. Tudi sami so naredili kratko reportažo v obliki video posnetka, ki si ga lahko ogledate na družbenem omrežju TikTok in na spodnjih fotografijah.

 

Foto: Matej Košir in PR EPF