Začenja se. Še devetič. Študentska Marketinška Dirka 2016 – tokrat v sodelovanju s podjetjem Renault.
Leto 2016 prinaša novo izdajo edinega nacionalnega študentskega tekmovanja iz znanja marketinga, v katerem je v dosedanjih izvedbah že sodelovalo skoraj 500 študentov iz vse Slovenije. Študentska marketinška dirka študentom daje priložnost za dokazovanje znanj in preizkušanje teorij na praktičnem in aktualnem primeru pomembnega akterja v slovenskem gospodarskem prostoru.
V tokratni izvedbi je pokrovitelj tekmovanja podjetje Renault, ki je za študentske ekipe pripravilo poseben izziv, ki bo tokrat zahteval rešitve na visokih obratih in ekstremnih hitrostih s katerimi se boste lahko potegovali za glavno nagrado v vrednosti 2.000 €. Prijave skupin zbiramo od 14. do 31. januarja 2016.
Vse zainteresirane študentske ekipe vabimo na predstavitev izziva podjetja Renault, v četrtek 14. januarja 2016 ob 10:00 v dvorano PC Ekonomsko-poslovne fakultete, na Razlagovi ulici 20.