V primeru težav

Težave pri uporabi računalniške opreme in/ali storitev

V kolikor ne morete dostopati do poštega predala oziroma imate težave pri dostopu do e-storitev, pošljite sporočilo na naslov robert.polajzer@um.si ali peter.zerjal@um.si. V sporočilu opišite težave in pripišite vaše podatke (ime in priimek, ID-številko ali vpisno številko, email naslov).

Težave lahko poskusite rešiti tudi tako, da:

  • preverite delovanje na drugem računalniku
  • preverite delovanje v drugem omrežju in/ali lokaciji
  • preverite delovanje v drugih brskalnikih (Internet Explorer, Firefox, Chrome, Safari, ...)
  • v brskalniku zbrišite zgodovino obiskov teh spletnih strani
  • v brskalniku zbrišite morebiti shranjena gesla

Prijave so lahko neuspešne tudi če ste vpisovali napačne podatke za prijavo (geslo). Po treh poskusih ste se namreč zaklenili in prijave niso možne. Počakajte 30 minut in poskusite znova.

Če želite dostopati do e-storitev in niste redno/izredno vpisani, si morate urediti ali podaljšati digitalno identiteto. V tem primeru najprej kontaktirajte referat.